laatste dag.......

3 augustus 2015 - Vancouver, Canada

Laatste dag…

Vandaag de laatste dag in Vancouver. Gisteren aangekomen in een goed hotel in het centrum van Vancouver. Na het opstaan eerst heerlijk ontbeten bij de “belg” . Een top ontbijt bij een Belgisch echtpaar. Daarna de bus genomen naar Suspension Bridge Park. Wilden wij al in 2012 heen.

Hadden we ons wel anders voorgesteld. Dit was zo druk dat in het hele park file gewandeld werd. De meeste mensen waren chinezen. Er was een enorme hangbrug die op een hoogte van 73 meter het dal overstak. Ook dit werd in file gedaan. Ook hadden ze tegen de bergwand een Cliffwalk gemaakt. Ook deze ging erg hoog langs de wand. Brigitte heeft ze allemaal gedaan en dat is een top prestatie !

We werden het file lopen zo zat dat we de bus naar Granville Island genomen hebben. Een heerlijke stek om te kijken eten en te genieten van goed straat theater. We hebben hier goed gegeten en nog lang in de zon (25 gr ) gezeten. Daarna via de kust terug gewandeld naar ons hotel.  Onderweg kwamen we een afgezette straat tegen waar film opnames gemaakte werden.

Hier komt een einde van onze fantastische vakantie. Iedereen bedankt voor de reactie’s via onze blog of anderszins. Tot ziens.

Berend en Brigitte.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Je hebt maar ene.....:
    4 augustus 2015
    Weer een hele mooie reis. Genoten van je reisverslag en foto's. Groetjes van Dennis en Agnes
  2. Mirjam huttinga:
    4 augustus 2015
    Stoer mam!! En wat een mensen idd! Wat moet het weer omschakelen zijn van zoveel natuur naar de stad. Ik heb genoten van jullie verhalen en foto's en ben blij jullie morgen weer te zien!
    xxx en een veilige reis
  3. Frieda:
    4 augustus 2015
    Mooie verhalen en foto's!! En voor nu een goede thuisreis.
  4. Gerrit en Anneke:
    4 augustus 2015
    Prachtige verhalen. Knap hoor Brigit, dat je dat allemaal durft.
    Hele goede reis terug!
  5. Thea:
    4 augustus 2015
    Jullie vakantie is om gevlogen maar genoten van de verhalen en foto's goede terugreis
  6. Hett&Paul:
    Hi lieve Globetrotters,
    we hebben genoten van jullie reisverhalen en schitterende foto's!! Goede terugvlucht!! xx
  7. Jannet:
    4 augustus 2015
    Was weer gewéldig om een beetje mee te genieten.. :) Goede terugreis en tot gauw!